Háziorvos

Felnőtt és gyermek háziorvosi alapellátás

Kübekháza Háziorvosi Rendelő

Hétfő: 8.00-12.00
Kedd: 8.00-11.00
Szerda: 12.00-16.00
Csütörtök: 8.00-11.00
Péntek: 8.00-11.00

Egészség

Egészségi állapot ellenőrzése Szűrővizsgálatok

Kezelés

Betegvizsgálat-szakorvosi beutalás Gyógykezelés-táppénz

Receptek

Szakorvosi javaslatos gyógyszer Gyógyászati segédeszköz

Tanácsadás

Prevenciós rendelés-Tanácsadás Terhesgondozás

Járványügy

Közegészségügy-Járványügy Tesztek-Védőoltások

Szakvélemény

Rokkantság-NRSZH szakvélemény Közgyógyellátás-Ápolási díj

Háziorvosi ellátás társadalombiztosítás keretén belül jogosultaknak

Teljeskörű háziorvosi ellátás biztosítása érvényes TAJ kártyával rendelkező felnőtt és gyermek Páciensek számára. Prevenció, betegvizsgálat, gyógyszerrendelés, tanácsadás, gondozás, védőoltások, orvosi szakvélemény, lelet megbeszélés.

Háziorvosi ellátás társadalombiztosítás keretén belül nem jogosultaknak

Teljeskörű háziorvosi ellátás biztosítása érvényes TAJ kártyával nem rendelkező felnőtt és gyermek Páciensek számára. Prevenció, betegvizsgálat, gyógyszerrendelés, tanácsadás, gondozás, védőoltások, orvosi szakvélemény, lelet megbeszélés.

Háziorvosi orvosszakértői vizsgálatok és szakvéleményezés

Jogszabály által elrendelt vagy egyéb háziorvosi, orvosszakértői vizsgálatok és szakvéleményezés élet- és balesetbiztosításhoz, nyugdíjbiztosításhoz egészségi állapot felmérése foglalkozás-egészségügy kérésére, táborozáshoz.

Látlelet készítése és kiadása

A sérült kérésére külön jogszabályban meghatározott nyomtatvány kitöltése további hatósági felhasználásra, mely tartalmazza a vizsgálat időpontját, az előzményeket, a panaszt, a külsérelmi nyomok leírását, a sérült ellátását valamint a várható gyógytartamot.

Védőoltások beadása

Életkorhoz kötött kötelező, gyermekkori védőoltások, nem kötelező védőoltások, megbetegedési veszély elhárítása céljából oltási sorozat beadása, influenza elleni vakcináció megszervezése, munkakörhöz kapcsolódó oltási tevékenység, külföldi utazással kapcsolatos oltási tevékenység, oltási tanácsadás.