Háziorvosi Rendelő Kübekháza

Csütörtök: 8:00 - 11:00
Péntek: 8:00 - 11:00

Időpont kérés: +36-62/254-551/101 mellék

A rendelőben történő várakozás elkerülése érdekében a betegellátás előjegyzés alapján történik.

A rendelés első 2 órájában akut betegek ellátása zajlik.

A rendelés utolsó órájában receptek, beutalók írása és egyéb adminisztratív ügyintézés történik érkezési sorrendben, időpont nélkül

Sürgős esetek ellátása soron kívül történik.

Rendelkezésre állási idő munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig:

Rendelési időben: 62/254-551/101 mellék
Rendelési időn kívül, sürgős esetben: 30/723-4397

Munkanapokon 16:00-tól reggel 8:00-ig, hétvégén és ünnepnapokon a Központi orvosi ügyelet kereshető fel:
Szeged, Kossuth L. sgt. 15-17., tel.: 62/474-374

Akut életveszély esetén hívja a mentőket a 104-en vagy a 112-es segélyhívó számot!

Házirovosi ellátás társadalombiztosítás keretén belül jogosultaknak

Teljes körű térítésmentes háziorvosi ellátás biztosítása mindazon felnőtt és gyermek Páciensünknek, akik praxisunka bejelentkeztek és érvényes TAJ kártyával rendelkeznek. Betegvizsgálat és gyógykezelés, egészségi állapot ellenőrzése, szűrővizsgálatok, betegség gondozás, szakorvosi és fekvőbeteg intézeti beutalások megszervezése, táppénzre vétel, szakorvosi javaslatra történő gyógyszer, illetve gyógyászati segédeszköz felírás, életmód tanácsadás, terhesgondozásban való közreműködés, beteg otthonában történő szakápolás elrendelése, közegészségügyi-járványügyi feladatok, védőoltások beadása, közgyógyellátás igénylése, ápolási díj kérelemhez, rokkantsághoz, fogyatékosság minősítéséhez szakvélemény adása.

Háziorvosi ellátás társadalombiztosítás keretén belül nem jogosultaknak

Háziorvosi ellátás biztosítása érvényes TAJ kártyával nem rendelkezők számára.

Vérvétel

Teljes körű laborszolgáltatás beutalóval és beutaló nélkül is.

Látlelet készítése és kiadása

A sérült kérésére külön jogszabályban meghatározott nyomtatvány kitöltése további hatósági felhasználásra, mely tartalmazza a vizsgálat időpontját, az előzményeket, a panaszt, a külsérelmi nyomok leírását, a sérült ellátását valamint a várható gyógytartamot.

Háziorvosi orvosszakértői vizsgálatok és szakvéleményezés

Jogszabály által elrendelt vagy egyéb háziorvosi, orvosszakértői vizsgálatok és szakvéleményezés. Élet -és baleset biztosításhoz, nyugdíjbiztosításhoz, egészségi állapot igazolása: amatőr sportoláshoz, csecsemőúszáshoz, táborozáshoz, kollégiumi felvételhez, utazás lemondáshoz...stb

Védőoltások beadása

Életkorhoz kötött kötelező, gyermekkori védőoltások beadása, nem kötelező védőoltásokkal kapcsolatos tanácsadás. Megbetegedési veszély elhárítása céljából kötelezően adandó Tetanusz gyanús, illetve veszettségre gyanús sérülések esetén oltás, illetve oltási sorozat beadása. Influenza elleni vakcináció megszervezése. Egyéb oltási tevékenység: megbetegedési veszély esetén adható, munkakörhöz kapcsolódó, külföldi utazással kapcsolatos oltási tevékenység.